2011. szeptember 8., csütörtök

Kaff

    A nyár elején megnyílt a 10. Kecskeméti Animációs filmfesztivál. Ez június 15.-én kezdődött és négy napig tartott. A Kulturális és Konferencia Központban és az Otthon moziban tartották. Én mind a négy napon ott voltam legalább egy órát, ha nem többet. Bő választékból választhattunk animációkat, hiszen a kisgyerekek által készített egyszerű animációkon át, egészen a hihetetlen látványú és hangulatú, némely esetben horrorisztikus, animációkat nézhettünk meg. Ezen kívül egy látvány kiállítás is megtekinthető volt a földszinten. Mivel külföldi animációk is részt vettek a rendezvényen, ezért azokat magyar vagy angol felirattal is megnézhettük, így sok esetben nem maradtam le a poénokról.Volt egy plakát verseny is amin bár szerettem volna, de végül nem vettem részt mivel nem készültem el időben a munkával. Azért annak örülhetek, hogy az osztálytársam Fanni munkája kiemelt lett a sok száz másik munka közt. Végül is egy igazán színvonalas rendezvény volt, így örülök, hogy rávettem magam, hogy elmenjek rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése