2011. szeptember 8., csütörtök

Múzeumok éjszakája

          Még a KAFF vége előtt megrendezésre került a 2011-es Múzeumok Éjszakája. Azzal kezdtem, hogy egy kört tettem a retro buszok egyikével.Egy igen érdekes élmény volt, nem minden nap ül ilyenen az ember. Első megállóm a Bozsó Gyűjtemény volt. Itt láttam a bolgár humor című kiállítást illetve, ami jobban érdekelt a velencei karneváli ruhákat, álarcokat és a pestisdoktorok ruházatát, az egyikről egy gyors vázlatot is készítettem.
Ezután a cifra palotába mentem és megnéztem Orosz István kiállítását ami talán a nap csúcspontja volt számomra, mert egy igen érdekes felfogása van szerintem. Ezen kívül természetesen megtekintettem a földrengés századik évfordulójára rendezett termet.Ezek után a Dán Kulturális Intézet grafikai kiállítása már nem volt túl érthető nekem, talán a címek hiánya miatt vagy egyszerűen nem is tulajdonítottak ezeknek semmi értelmet.Jártam  a Kiss Fotóban, ahol egy érdekes fényképészeti fogást tekinthettem meg, a művészi fényképezés, amúgy is egy érdekes hobbi a számomra kár hogy nincsenek hozzá megfelelő eszközeim. A Ráday Múzeum termeiben az óraművektől a 18.századi festményekig szinte bármi előfordulhatott.
A Kerámia Stúdióban végig néztem -,hogyan készülnek a kemencében a vázák és egy halmotívumokkal teli kiállítást is végignéztem. Ezek után levezetésképpen megnéztem a rendszámtábla kiállítást, ami évről évre egyre nagyobb. Sajnálom, hogy idén is csak ilyen kevés helyre futotta, de ez is egy élmény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése