2011. július 27., szerda

Első bejegyzés: Köszöntés

      Üdvözlök mindenkit, akik majd látogatni szeretnék blogomat illetve azokat is akik csak egy röpke percre néznek be és soha többé.(De ez nem az én bajom, még meg is értem őket. Nnna mindegy, inkább folytatom.)
   Talán illene is bemutatkoznom , a nevem Zsolt, de erre gondolom már rájött mindenki.(Vezetéknevem most nem fontos,talán később azt is megosztom.) Jelenleg 18. évemet koptatom, amit ha engem kérdeztek túlbecsülik.
Grafikusnak tanulok, és ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megmutassam mely kiállításokra mentem el, de lehetőség szerint, szeretném majd saját alkotásaimat itt bemutatni. Egyenlőre legyen elég ennyi, nemsokára megosztom első beszámolóm.
                                                        Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése